Posiadamy bogate doświadczenie doradcze / consultingowe. Wykorzystujemy narzędzia optymalizacji, symulacji, wspomagania decyzji. Realizujemy projekty badawcze oraz wdrożeniowe z zakresu:
- Planowania sieci linii transportu zbiorowego
- Studiów wykonalności projektów transportowych
- Projektowania oraz reinżynierii procesów biznesowych
- Badań i analiz ruchu
- Konstrukcji modeli symulacyjnych systemów transportowych
- Zarządzania taborem
- Analiz ekonomiczno – finansowych przedsięwzięć transportowo - logistycznych
Przygotowujemy także opinie o innowacyjności.
Współpracowaliśmy m.in. z:
- przedsiębiorstwami, m.in.: Polbita, Kler, Brenntag, PoloMarket, Tesco, Fota, Electroscandia, Cussons, Comarch, AQUANET, BWI Poland Technologies, CAT LC Polska, PHILIPS LIGHTING Poland, VATTENFALL, Ceramika Tubądzin, Kompania Piwowarska, Starter, KPA Kombus, ZUK Rokbus, MD-Trans, PREMIO MANIX …
- instytucjami samorządowymi, m.in.: UMWW, Urząd Miasta Poznania, Urząd Miejski w Śremie
- organizacjami, m.in.: ECR, PTL
Wzorem najlepszych, światowych wzorców współpracy, między nauką a przemysłem, proponujemy Państwu realizowanie projektów doradczych przy zaangażowaniu w nie studentów ostatnich lat studiów (I, II oraz III stopnia). Częstokroć Ich prace dyplomowe powiązane są z tematyką realizowanych projektów. Zasadnicze prace projektowe wykonywane są przez doświadczonych pracowników Zakładu Systemów Transportowych, którzy oprócz tego nadzorują także prace wykonywane przez swoich studentów - dyplomantów.
Wierzymy, że dzięki takiemu rozwiązaniu, każda ze stron korzysta:
- przedsiębiorstwo zyskuje:
- wysokiej jakości pracę doradczą,
- być może swojego przyszłego (wdrożonego już w problematykę przedsiębiorstwa) pracownika w postaci studenta,
- korzystną cenę za doradztwo,
- student zyskuje:
- doświadczenie,
- wiedzę,
- „wsad” praktyczny do pracy inżynierskiej, magisterskiej lub nawet doktorskiej
- uczelnia zyskuje:
- dobre relacje z przemysłem,
- ewentualna możliwość skorzystania z dodatkowych źródeł finansowania (np. wspólne wnioski o granty),
- dostosowanie programów nauczania do wymogów rynku.